Wybierz ubezpieczenie
-
Ubezpieczenie komunikacyjne
-
Ubezpieczenie do kredytów
-
Pozostałe ubezpieczenia
Informacja dla zgłaszającego
Chcesz sprawdzić status zgłoszonej przez Ciebie szkody komunikacyjnej
Skontaktuj się z infolinią naszego operatora szkód komunikacyjnych.
Pamiętaj, że dane kontaktowe do opiekuna szkody znajdują się w korespondencji, którą powinieneś otrzymać w ciągu 7 dni od zgłoszenia.
Przygotuj nr zgłoszonej szkody i w oparciu o niego wybierz odpowiednią opcję spośród znajdujących się poniżej:
-
Nr szkody o strukturze0/12345/00/1999
-
Nr szkody o strukturzeSGI1234567
Skontaktuj się telefonicznie z naszym operatorem szkód komunikacyjnych
ISON Care
+48 22 749 97 05
Skontaktuj się telefonicznie z naszym operatorem szkód komunikacyjnych
WTW Services
+48 22 458 56 59
Informacja dla zgłaszającego
Chcesz sprawdzić status szkody?
Chcesz sprawdzić status szkody w ramach ubezpieczenia do kredytu gotówkowego, hipotecznego, ratalnego, karty kredytowej, pożyczki dla przedsiębiorców?
Do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie niezbędne będą następujące dane:
- numer umowy ubezpieczenia,
- numer sprawy (sygnatura znajduje się w numerze pisma otrzymanego przez Ciebie od Ubezpieczyciela),
- dane osoby ubezpieczonej (imię, nazwisko, pesel),
- dane osoby składającej wniosek o wypłatę roszczenia.
Informacje o zgłoszonej szkodzie możesz pozyskać na dwa sposoby:
Dane kontaktowe do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie
Mailowo:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Telefonicznie:
+48 71 774 29 99 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00).
Informacja dla zgłaszającego
Chcesz sprawdzić status szkody?
Chcesz sprawdzić status szkody w ramach ubezpieczenia do kredytu gotówkowego, hipotecznego, ratalnego, karty kredytowej, pożyczki dla przedsiębiorców?
Do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie niezbędne będą następujące dane:
- numer umowy ubezpieczenia,
- numer sprawy (sygnatura znajduje się w numerze pisma otrzymanego przez Ciebie od Ubezpieczyciela),
- dane osoby ubezpieczonej (imię, nazwisko, pesel),
- dane osoby składającej wniosek o wypłatę roszczenia.
Informacje o zgłoszonej szkodzie możesz pozyskać na dwa sposoby:
Dane kontaktowe do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie
Mailowo:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Telefonicznie:
+48 71 774 29 99 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00).