Klienci biznesowi

Wybierz ubezpieczenie

  • Ubezpieczenie komunikacyjne
  • Ubezpieczenie do kredytów
  • Pozostałe ubezpieczenia

Informacja dla zgłaszającego

Chcesz sprawdzić status zgłoszonej przez Ciebie szkody komunikacyjnej

Skontaktuj się z infolinią naszego operatora szkód komunikacyjnych.

Pamiętaj, że dane kontaktowe do opiekuna szkody znajdują się w korespondencji, którą powinieneś otrzymać w ciągu 7 dni od zgłoszenia.

Przygotuj nr zgłoszonej szkody i w oparciu o niego wybierz odpowiednią opcję spośród znajdujących się poniżej:

  • Nr szkody o strukturze
    0/12345/00/1999
  • Nr szkody o strukturze
    SGI1234567

Skontaktuj się telefonicznie z naszym operatorem szkód komunikacyjnych

pobrane.jpg [4.64 KB]

ISON Care

phone.svg [3.94 KB]

+48 22 749 97 05

 

Skontaktuj się telefonicznie z naszym operatorem szkód komunikacyjnych

WTW Services

phone.svg [3.94 KB]

+48 22 458 56 59

 

Informacja dla zgłaszającego

Chcesz sprawdzić status szkody?

Chcesz sprawdzić status szkody w ramach ubezpieczenia do kredytu gotówkowego, hipotecznego, ratalnego, karty kredytowej, pożyczki dla przedsiębiorców?

Do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie niezbędne będą następujące dane:

  • numer umowy ubezpieczenia,
  • numer sprawy (sygnatura znajduje się w numerze pisma otrzymanego przez Ciebie od Ubezpieczyciela),
  • dane osoby ubezpieczonej (imię, nazwisko, pesel),
  • dane osoby składającej wniosek o wypłatę roszczenia.

 

Informacje o zgłoszonej szkodzie możesz pozyskać na dwa sposoby:

Dane kontaktowe do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie

Mailowo:

envelope.svg [914.00 B]

roszczenia@societegenerale-insurance.pl

 

Telefonicznie:

phone.svg [3.94 KB]

+48 71 774 29 99 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00).

 

Informacja dla zgłaszającego

Chcesz sprawdzić status szkody?

Chcesz sprawdzić status szkody w ramach ubezpieczenia do kredytu gotówkowego, hipotecznego, ratalnego, karty kredytowej, pożyczki dla przedsiębiorców?

Do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie niezbędne będą następujące dane:

  • numer umowy ubezpieczenia,
  • numer sprawy (sygnatura znajduje się w numerze pisma otrzymanego przez Ciebie od Ubezpieczyciela),
  • dane osoby ubezpieczonej (imię, nazwisko, pesel),
  • dane osoby składającej wniosek o wypłatę roszczenia.

 

Informacje o zgłoszonej szkodzie możesz pozyskać na dwa sposoby:

Dane kontaktowe do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie

Mailowo:

envelope.svg [914.00 B]

roszczenia@societegenerale-insurance.pl

 

Telefonicznie:

phone.svg [3.94 KB]

+48 71 774 29 99 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00).