Wybierz ubezpieczenie
-
Ubezpieczenie komunikacyjne
-
Ubezpieczenia do kredytów
-
Pozostałe ubezpieczenia
-
Reklamacja dotyczy szkody
-
Reklamacja nie dotyczy szkody
Informacja
Informacja dla zgłaszającego reklamację
Chcesz złożyć reklamację w sprawie zgłoszonej szkody?
Przygotuj nr zgłoszonej szkody i w oparciu o niego wybierz odpowiednią opcję spośród poniższych.
-
Nr szkody o strukturze0/12345/00/1999
-
Nr szkody o strukturzeSGI1234567
Prześlij reklamację do naszego operatora szkód komunikacyjnych
ISON Care
ISON Care sp. z o.o., ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa
lub prześlij reklamację do Ubezpieczyciela
Sogessur S.A. Oddział w Polsce, 52-327 FUP Wrocław 39, Skr. pocztowa 1930
Prześlij reklamację do naszego operatora szkód komunikacyjnych
WTW Services sp. z o.o.
WTW Services sp. z o.o. Departament Likwidacji Szkód, u. Domaniewska 34a, 02-672
lub prześlij reklamację do Ubezpieczyciela
Sogessur S.A. Oddział w Polsce, 52-327 FUP Wrocław 39, Skr. pocztowa 1930
Chcesz złożyć reklamację w innej sprawie?
Prześlij reklamację drogą pocztową lub mailową na adres ubezpieczyciela: Sogessur SA Oddział w Polsce, 52-327 FUP Wrocław 39, Skr. pocztowa 1930; e-mail: motor.insurance@societegenerale-insurance.pl.
Ubezpieczenia do kredytów
Chcesz złożyć reklamację dotyczącą ubezpieczenia do kredytu gotówkowego, hipotecznego, ratalnego, karty kredytowej lub pożyczki dla przedsiębiorców?
Pamiętaj, żeby podać nam:
- numer umowy ubezpieczenia,
- dane osoby ubezpieczonej
- numer sprawy lub numer pisma – decyzji Ubezpieczyciela,
- dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny),
- wskazanie, co jest przedmiotem reklamacji, opis sytuacji podlegającej reklamacji, uzasadnienie, dlaczego osoba składająca reklamację nie zgadza się z decyzją Ubezpieczyciela,
- miejscowość, data i odręczny podpis osoby składającej reklamację
Reklamację możesz złożyć:
- na piśmie: osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe na następujący adres siedziby Ubezpieczyciela:
SOGECAP S.A. Oddział w Polsce: 52-327 FUP Wrocław 39, Skr. pocztowa 1929;
SOGESSUR S.A. Oddział w Polsce: 52-327 FUP Wrocław 39, Skr. pocztowa 1930,
- ustnie: osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie Ubezpieczyciela
- w postaci elektronicznej na adres e-mail Ubezpieczyciela: serwisklienta@societegenerale-insurance.pl.
Pozostałe ubezpieczenia
Chcesz złożyć reklamację dotyczącą ubezpieczenia do produktu UnoOptic/E-Parasol?
Pamiętaj, żeby podać nam:
- numer umowy ubezpieczenia,
- dane osoby ubezpieczonej,
- numer sprawy lub numer pisma – decyzji Ubezpieczyciela,
- dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny),
- wskazanie, co jest przedmiotem reklamacji, opis sytuacji podlegającej reklamacji, uzasadnienie, dlaczego osoba składająca reklamację nie zgadza się z decyzją Ubezpieczyciela,
- miejscowość, data i odręczny podpis osoby składającej reklamację
Reklamację możesz złożyć:
- na piśmie: osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela albo przesyłką pocztową na adres:
- dla umów zawartych po 14.03.2022 SPB Polska Serwis Ubezpieczeniowy, ul. Dzika 4, 00-198 Warszawa
- lub dla umów zawartych przed 14.03.2022 na adres SPB Polska Sp. z o.o., ul. Dzika 4, Skr. Poczt. nr 7, 00-198 Warszawa 80.
- ustnie: telefonicznie pod nr tel. +48 22 438 44 53 lub osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie Ubezpieczyciela
- w postaci elektronicznej na adres e-mail Ubezpieczyciela: skargi@spb.eu.
Zasady udzielenia odpowiedzi na reklamację:
Odpowiedź udzielana jest na piśmie nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Ubezpieczyciel może ją dostarczyć na wskazany adres mailowy, o ile zawnioskuje o to osoba zgłaszająca reklamację.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, Ubezpieczyciel przekaże w formie pisemnej osobie zgłaszającej reklamację przyczyny opóźnienia oraz okoliczności, które trzeba ustalić, by rozpatrzenie sprawy było możliwe. Wskaże również przewidywalny termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.