Klienci biznesowi

Wybierz ubezpieczenie

  • Ubezpieczenie komunikacyjne
  • Ubezpieczenia do kredytów
  • Pozostałe ubezpieczenia
  • Reklamacja dotyczy szkody
  • Reklamacja nie dotyczy szkody

Informacja

Informacja dla zgłaszającego reklamację

Chcesz złożyć reklamację w sprawie zgłoszonej szkody?

Przygotuj nr zgłoszonej szkody i w oparciu o niego wybierz odpowiednią opcję spośród poniższych.

  • Nr szkody o strukturze
    0/12345/00/1999
  • Nr szkody o strukturze
    SGI1234567

Prześlij reklamację do naszego operatora szkód komunikacyjnych

pobrane.jpg [4.64 KB]

ISON Care

 

map-pin.svg [847.00 B]

ISON Care sp. z o.o., ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa

 

lub prześlij reklamację do Ubezpieczyciela

map-pin.svg [847.00 B]

Sogessur S.A. Oddział w Polsce Plac Solny 16, 50-062 Wrocław

 

 

Prześlij reklamację do naszego operatora szkód komunikacyjnych

pobrane.png [3.88 KB]

WTW Services sp. z o.o.

map-pin.svg [847.00 B]

WTW Services sp. z o.o. Departament Likwidacji Szkód, u. Domaniewska 34a, 02-672

 

lub prześlij reklamację do Ubezpieczyciela

map-pin.svg [847.00 B]

Sogessur S.A. Oddział w Polsce Plac Solny 16, 50-062 Wrocław

 

Chcesz złożyć reklamację w innej sprawie?

Prześlij reklamację drogą pocztową lub mailową na adres ubezpieczyciela: Sogessur SA Oddział w Polsce, Plac Solny 16, 50-062 Wrocław, e-mail: motor.insurance@societegenerale-insurance.pl.

Ubezpieczenia do kredytów

Chcesz złożyć reklamację dotyczącą ubezpieczenia do kredytu gotówkowego, hipotecznego, ratalnego, karty kredytowej lub pożyczki dla przedsiębiorców?

Pamiętaj, żeby podać nam:

  • numer umowy ubezpieczenia,
  • dane osoby ubezpieczonej
  • numer sprawy lub numer pisma – decyzji Ubezpieczyciela,
  • dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny),
  • wskazanie, co jest przedmiotem reklamacji, opis sytuacji podlegającej reklamacji, uzasadnienie, dlaczego osoba składająca reklamację nie zgadza się z decyzją Ubezpieczyciela,
  • miejscowość, data i odręczny podpis osoby składającej reklamację

Reklamację możesz złożyć:

  1. na piśmie: osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe na następujący adres siedziby Ubezpieczyciela:

SOGECAP S.A. Oddział w Polsce: Plac Solny 16, 50-062 Wrocław;

SOGESSUR S.A. Oddział w Polsce: Plac Solny 16, 50-062 Wrocław,

  1. ustnie: osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie Ubezpieczyciela
  2. w postaci elektronicznej na adres e-mail Ubezpieczyciela: serwisklienta@societegenerale-insurance.pl.

Pozostałe ubezpieczenia

Chcesz złożyć reklamację dotyczącą ubezpieczenia do produktu UnoOptic/E-Parasol?

Pamiętaj, żeby podać nam:

  • numer umowy ubezpieczenia,
  • dane osoby ubezpieczonej,
  • numer sprawy lub numer pisma – decyzji Ubezpieczyciela,
  • dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny),
  • wskazanie, co jest przedmiotem reklamacji, opis sytuacji podlegającej reklamacji, uzasadnienie, dlaczego osoba składająca reklamację nie zgadza się z decyzją Ubezpieczyciela,
  • miejscowość, data i odręczny podpis osoby składającej reklamację

Reklamację możesz złożyć:

  • na piśmie: osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela albo przesyłką pocztową na adres:
  • dla umów zawartych po 14.03.2022 SPB Polska Serwis Ubezpieczeniowy, ul. Dzika 4, 00-198 Warszawa
  • lub dla umów zawartych przed 14.03.2022 na adres SPB Polska Sp. z o.o., ul. Dzika 4, Skr. Poczt. nr 7, 00-198 Warszawa 80.
  • ustnie: telefonicznie pod nr tel. +48 22 438 44 53 lub osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie Ubezpieczyciela
  • w postaci elektronicznej na adres e-mail Ubezpieczyciela: skargi@spb.eu.

Zasady udzielenia odpowiedzi na reklamację:

Odpowiedź udzielana jest na piśmie nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Ubezpieczyciel może ją dostarczyć na wskazany adres mailowy, o ile zawnioskuje o to osoba zgłaszająca reklamację.

W szczególnie skomplikowanych przypadkach, Ubezpieczyciel przekaże w formie pisemnej osobie zgłaszającej reklamację przyczyny opóźnienia oraz okoliczności, które trzeba ustalić, by rozpatrzenie sprawy było możliwe. Wskaże również przewidywalny termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.